31 Mayıs 2014 Cumartesi

Sıla Vaziyetler Şarkı Sözü

Sıla, İmza, Konuşmadığımız Şeyler Var, Joker ve son olarak 2014 yılında çıkardığı Yeni Ay adlı albümleriyle Türk pop müzik dinleyicilerinin kalbinde taht kuran Sıla, müzik kariyerinde hızla ilerlemeye devam ediyor.

Birbirinden güzel şarkıların altına tıpkı albümünde dediği gibi imzasını atan sanatçının Yeni Ay albümü dolu dolu on bir şarkıdan oluşuyor. Bugün sözlerini yayınlayacağımız Vaziyetler şarkısının söz ve müziği Sıla'ya düzenlemesi Efe Bahadır'a ait.

Sıla Vaziyetler Şarkı Sözü;

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

Darıldım sonra barıştım
Hayat kısa yol uzun be narin
Bilenlere de danıştım
Hiçbiri ne âlim ne zâlim

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış
Çilem daha dolmamış

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

Başa bela bağlanıyorsan
Ah be sakat bir de dağlanıyorsan
Mutluysan amenna
Şarkılardan hal tutmuyorsan

Aman yine mi olmamış
Devam tamam olmamış
Çilem daha dolmamış

Bu vaziyetler hayra alamet değil de
Durdum düşündüm
Yine niye beni buldu eziyetler
Aklımı nerede düşürdüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder