20 Mayıs 2014 Salı

Hande Yener Hani Bana Şarkı Sözü

Hande Yener'in son çalışması Mükemmel ismini verdiği albümünün hazırlıkları tamamlanmak üzere. Albümde yer alacak şarkıların listesi belli oldu. 2 CD'de toplam yirmi dört şarkıdan oluşan albüm çok yakın bir zamanda müzik marketlerdeki yerini alacak.

Albümde yer alan şarkılardan sekiz tanesi diğer şarkıların remixleri şeklinde. Örneğin Alt Dudak şarkısı 5 kere remix olarak söylenmiş. Diğer remix şarkıları ise Hani Bana, Sokak Kedisi ve YangınHani Bana şarkısı bir kere yalnızca Hande Yener tarafından, bir kere de Nurettin Çolak ve Levent Lodos eşliğinde söylendi.

Hande Yener Hani Bana Şarkı Sözleri;

zaten delirdim nerden çıktı diğeri
söylüyorum bak sonumuz çok tehlikeli
oldum olası sevmişimdir sorunu
yere yatırdı hoşgeldin aşk çocuğu

kıracak bir kalp mi arıyordun yoksa
hani avlanır ya kurt puslu havalarda
maalesef bozdum oyununu
benden olmaz kuzu
zaten delirdim nerden çıktı diğeri

söylüyorum bak sonumuz çok tehlikeli
oldum olası sevmişimdir sorunu
yere yatırdı hoşgeldin aşk çocuğu
hani bana hani bana hani bana
nerde yok mu

hani bana hani bana hani bana
gelsene suç mu
sarılır uyuruz film bile izleriz hatta
ah olacaktın şimdi sen burda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder