14 Mayıs 2014 Çarşamba

Hazal Kutup Yıldızım Şarkı Sözü

Hazal’ın 5. albümü Aşktan Bıçak, onu sevenlerin merakla beklediği albümlerden biri. Albüm çıkalı çok kısa bir süre oldu ve şimdiden beğenileri toplamaya başladı.

10 adet şarkıdan oluşan Aşktan Bıçak orta, hareketli ve slow tempo şarkılardan oluşuyor.

Tarz olarak akustik, bazen şiirsel tada olan şarkılar oldukça başarılı. Albümün ilk video klip çalışması Aşktan Bıçak şarkısına çekilmişti. Bakalım Hazal bugün sözlerini paylaşacağımız Kutup Yıldızı şarkısına da klip çekecek mi?

Hazal Kutup Yıldızım Şarkı Sözleri;

Bir adım atsan fena olmaz
Ama olsun, zarar yok..
İçini döksen ziyan olmaz
Bu resmiyete lüzum yok

Bir adım atsan fena olmaz
Ama olsun, zarar yok..
İçini döksen ziyan olmaz
Bu resmiyete lüzum yok

Tarifi kolay, hazırım ben
Hiç de zor değil..
Bir tutam ben, biraz da senden
Aşk sürpriz değil..

Denizleri aşıp yüzünü görmeden
Bana rahat yok, duygu hırsızım
Bir kere de dönüp adımı sormadın
Yönüm belli değil, kutup yıldızım

Denizleri aşıp yüzünü görmeden
Bana rahat yok, duygu hırsızım
Bir kere de dönüp adımı sormadın
Yönüm belli değil, kutup yıldızım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder