26 Mayıs 2014 Pazartesi

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Şarkı Sözü

Serdar Ortaç'ın geçtiğimiz pazar günü çıkan albümü Bana Göre Aşk şimdiden tutulmaya başladı. 14 Şarkıdan oluşan albüm Ortaç'ın iki yıllık bir çalışmasının eseri.

Yaz aylarına girdiğimiz bu günlerde, Serdar Ortaç'ın klasikleşmiş şarkıları ile eğlenebileceğiz. Albümde yer alan Bilmediğim Yerlerdesin şarkısının sözleri Tarık İster'e, müziği ise Suat Aydoğan'a ait. Genellikle şarkılarının söz ve bestelerini kendisi yapan Serdar Ortaç, Bilmediğim Yerlerdesin adlı şarkıda bu şekilde yapmamış.

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Şarkı Sözü;

Seni sevdiğime bin pişmanım,
Kalpten sevmek bu mu söyle?
Senden bana bir ömrü boş yere verdim,
Sen beni bıraktığına pişman..

Gözümün içine bakarak yalan söyledin sen
Çaresiz bekleyip deli oldum ben
(X2)

Seni ne kadar çok aradım sordum sayısızca
Bilmediğim yerlerdesin, hasretinle yaşıyorum
Kahrolarak soruyorum kendime
Dönmemenin sebebini bu anlamsız sensizliği
Haykırarak söylüyorum, seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder