27 Mayıs 2014 Salı

Deniz Seki Hayat İki Bilet Şarkı Sözü

Son albümü Sözyaşlarım'ı 9 Şubat 2011'de çıkaran Deniz Seki suskunluğunu bozdu. Seki'nin yeni albümü çok yakında müzik marketlerde ki yerini alacak. Albüm çıkmadan önce sanatçı albümde yer alan Hayat İki Bilet şarkısının sözlerini sevenleriyle paylaştı ve onları mutlu etti.

Deniz Seki'nin yeni albümünün adı İz. Albümde Seki'nin son dönemlerde yaşadıkları ve hayatına daire izler bulabileceğiz. İskender Paydaş gibi ünlü isimlerle çalışan Deniz Seki'nin son albümünde 12 şarkı yer alacak. Bu şarkılardan bazıları şimdiden belli; Seni Seveni Sev, İyisin Tabi ve Yük. 

Uzun süredir merak içerisinde beklenen albüm, önümüzdeki ay müzik marketlerde olacak. Albümde yer alan ve kendi bestesi olan Hayat İki Bilet şarkısının sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Deniz Seki Hayat İki Bilet Şarkı Sözleri;

Kalp kırılıp yen İçinde kalabilir
İnsan bu dünyaya Zaten misafir
Gelişimiz belli Gidişimiz belli değil
İnsanın ömrü bi kere Dünyaya gelince

Kalp kırılınca içindeYen kalınca
Hayat 2 Bilet sadece Biri geliş
Biri de dönüş Sen istersen
Sen istersen dövüş İstersen seviş

Korkmuyorum korkmuyorum
Korkmuyorum korkmuyorum

Hayat senden artık Hiç korkmuyorum
Bıkmadım bıkamıyorum Aşk çok yüzsüz
Kaçamıyorum Hayat senden artık
Hiç korkmuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder