25 Mayıs 2014 Pazar

Serdar Ortaç Unutursun Şarkı Sözü

Serdar Ortaç 2014 yılında son çıkan albümüne Bana Göre Aşk ismini verdi. Albüm 14 şarkıdan oluşuyor ve uzun bir çalışmanın eseri. Albümde Tanrım, Acılarımız Bir, İzin Ver Aşkım gibi güzel şarkılar bulunuyor.

Yıllardır müzik piyasasında yakaladığı tarzı bozmayan Serdar Ortaç, bugüne kadar bir çok albüm çıkardı ve bu albümlerde yer alan şarkılar kısa sürede müzik listelerinde üst sıralara tırmandı.

Gerek sahne performansı, gerekse şarkılarında ki söz yoğunluğu dikkatlerden ve beğenilerden kaçmayan sanatçı Bana Göre Aşk isimli albümüyle hedeflediği noktaya ulaşacak gibi gözüküyor.

Yazımızın devamında Serdar Ortaç'ın son albümünde yer alan Unutursun şarkısının sözlerini ilk defa sarki-sozun.blogspot.com aracılığı ile paylaşacağımızı belirtiriz.

Serdar Ortaç Unutursun Şarkı Sözleri;


Okudum okudum kitabı
Aşkı anlatandan
Altını çizdim her yanını
Çıkmaz havızamdan

Ya senin bütün bakışın sahte
Ya daa da senden ayrılması zor
Ya gönül bugün deli nöbette
sarki-sozun.blogspot.com
Ya senin tadında bir zor

Unutursun ah unutursun
Yürek aynı fırtına misali
Senlerdir aşkla dolu kalbim
Daha önce az mı zedelendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder