21 Mayıs 2014 Çarşamba

Ferhat Göçer Sarıl Bana Şarkı Sözü

2005 yılında çıkardığı ilk albümden bu yana çıtasını sürekli yükselten Ferhat Göçer, 2013 ekiminde çıkardığı son albümü ile müzik listelerinde ki yerini aldı. Toplam 6 albüme imza atan sanatçı, yorumladığı şarkılar ile büyük beğeni topladı.

Son albümü Kalbe Kiralık Aşklar toplam 11 şarkıdan oluşuyor. Bugün sözlerini yayınlayacağımız Sarıl Bana şarkısına bir de klip çeken sanatçı uzun süredir müzik piyasasında beğenilen isimlerden.

Besteci ve söz yazarı kimliği de olan Ferhat Göçer'in, söz ve müziği kendisine ait olan Sarıl Bana şarkısının sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Ferhat Göçer Sarıl Bana Şarkı Sözleri;

Beyaz bulutlar geçiyor üstümüzden
Yaşayan her şey sende çiçek açmış
Boşuna beklememişim bunca zaman
Yaşadığım her şeyin bir nedeni varmış..

Beklemediğim bir anda girdin hayatıma
Sana sarıldığım gibi sarıl bana
Sen geldin bahar geldi
Bundan sonra kalbimde senin için çarpacak..

Gözlerinle uyanıp sensiz geçen yılların
Acısını çıkaracak
Bana sensiz içtiğim
Su bile yalan şimdi sen deli ben sana deli..

Beni yalnız bırakma sen bile bilemezsin
Ne kadar tutkunum sana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder