16 Mayıs 2014 Cuma

Nalan Annem Şarkı Sözü

Pop müziğin güçlü sesi Nalan 2014 yılında çıkardığı son single la müzik dünyasına yeniden döndü. Kendine has şarkılarıyla sevenleri tarafından sıkı takip edilen Nalan'ın son albümü Nalan'dan Sevgilerle müzik marketlerdeki yerini aldı.

Albümde söz ve müziği kendisine ait iki şarkı bulunuyor. Ayrıca bu albüm yalnızca internet üzerinden ve dijital ortamlardan yayınlanacak. Şarkılar ise İyi ki Doğdun ve Annem.

Nalan Annem Şarkı Sözleri;

Hir bir şeye benzemiyor bu sevgin
Bir tek sen anlarsın derdimi
Herkes kırar üzer belki beni ama sen
Bilirim ki hep seveceksin..

Annem annem sen olmasan ben yarımım..
Annem annem sensiz kalırsam yanarım..

Üzsem, kızdırsam yine de seversin
Bilirim ki hep affedersin
Bana Allah’tan en büyük hediyem dersin
Ben ne yaptım da bunu hakettim

Annem annem sen olmasan ben yarımım..
Annem annem sensiz kalırsam yanarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder