18 Mayıs 2014 Pazar

Demet Akalın Sözüm Ona Sevdin Şarkı Sözü

Seyhan Müzik etiketiyle müzik marketlerdeki yerini alan Demet Akalın'ın son albümü Rekor, TTNet Müzik adresi üzerinden kolaylıkla dinlenebiliyor. Ünlü isimlerle stüdyoya giren Demet Akalın'ın Sözüm Ona Sevdin şarkısı Ersay Üner imzası taşıyor. Şarkının söz ve bestesi Ersay Üner'e ait.

Demet Akalın Sözüm Ona Sevdin Şarkı Sözleri;

Yokluğuna alışamadım kader deyip atamadım
Çok bekledim çok ağladım
Seni kimseye anlatamadım
Seni kimseyle paylaşamadım..

Yüreğime son bi gözyaşı bırakıp da gittin
Anlamadım zalim
Sözüm ona sevdin
Yokluğuna alışamadım kader deyip atamadım..

Çok bekledim çok ağladım
Seni kimseye anlatamadım
Seni kimseyle paylaşamadım
Yüreğime son bi gözyaşı bırakıp da gittin..

Anlamadım zalim
Sözüm ona sevdin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder