23 Mayıs 2014 Cuma

Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Şarkı Sözü

Aydilge'yi 1997 ve 2002 yıllarında çıkan iki kitabıyla tanıyoruz aslında. Kendisi yazar, müzisyen ve söz yazarı. Küçük yaşlardan beri gitar çalıyor.

Sanatçı, 2006 yılında çıkardığı ilk albümü Küçük Şarkı Evreni, 2009 yılında çıkardığı Sobe ve onu takip eden 2001 yılında çıkardığı Kilit gibi albümler ile tanındı. Albümlerinde yer alan tüm şarkıların söz ve müzikleri kendisine ait olan Aydilge, son olarak Yine Ben Aşık Oldum isimli şarkıyla gündeme geldi.

Bugün sözlerini paylaşacağımız Yine Ben Aşık Oldum isimli şarkı, Aydilge'nin son yayınladığı albüm olan ve 2013 yılında çıkan Yalnızlıkla Yaptım albümünde.

Aydilge Yine Ben Aşık Oldum Şarkı Sözleri;

Yine ben aşık oldum, darmadağın, yağmur oldum
Kadıköy sahilinde esti ruhum rüzgar oldum

Heybeli'de biz de her gece, çıktık mehtaba aşk var diye
Kalmamış Kalamış'ta bile, ne bir huzur ne bir neşe

Yüreğimi yaktım ben bu gece, bir deniz feneriyle
Sahile vurdum ben bu gece, dalga gibi delice

Yine ben aşık oldum, darmadağın, efkar oldum
Kadehi kırdım işte, yandı ruhum, duman oldum

Heybelide biz de her gece, çıktık mehtaba aşk var diye
Kalmamış Kalamış'ta bile, ne bir huzur ne bir neşe

Yüreğimi yaktım ben bu gece bir deniz feneriyle
Sahile vurdum ben bu gece, dalga gibi delice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder