20 Mayıs 2014 Salı

Hande Yener Mükemmel Şarkı Sözü

Hande Yener'in son albümü 2014 yılında çıkardığı Mükemmel adlı albümün çıkış parçası Mükemmel isimli şarkı. Albüm henüz yayınlanmadı, ancak şimdiden kulislerde konuşulmaya başladı bile. 24 şarkıdan oluşan albümde 8 şarkı cover şeklinde. Bir dönem mix ve elektronik müzikleri albümlerinde coverlayan Hande Yener bu geleneğini devam ettireceğe benziyor.

Albüm henüz yayınlanmadığı için, şarkılar hakkında yorum yapamıyoruz. Ancak çok kısa bir süre sonra tüm şarkıları dinleyip, hepsi hakkında fikir sahibi olabileceğiz. Bakalım iki yıl sonra gelen bu albüm, beklentileri karşılayabilecek mi?

Uzun uğraşlardan sonra Hande Yener'in son albümü Mükemmel'i dinlediğimizde, albüm gerçekten olmuş diyebilecek miyiz?

Hande Yener Mükemmel Şarkı Sözleri;

Sıradan bir gün
Hayat kadar yıkanmış bölük bir yol
Işığımda, yakınımda
Bir hayal gerçek gibi
Benim kadar yaşadım sanıyor kendini
Sıradan bir gün
Hayat kadar yıkanmış bölük bir yol
Işığımda, yakınımda
Bir yalan gerçek gibi
Benim kadar söylendik sanıyor kendini
Hey mükemmel
Ben gerçek sen gölge
Yok, bensiz bir ülke
İstemezsin istesen de
Hey mükemmel
Ben yüksek sen serçe
Yok, bensiz nefes de
Yaşamazsın ölmezsin de
Hey mükemmel bende, bende
Hey mükemmel zafer bende
Hey mükemmel sende, sende
Hey mükemmel alış sen de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder