28 Mayıs 2014 Çarşamba

Murat Dalkılıç Bu Nasıl Aşk Şarkı Sözü

İlk albümünü 2008 yılında çıkaran Murat Dalkılıç, 2008'den beri müzik piyasasının içinde. Birbirinden güzel hareketli şarkıları müzik dünyasına kazandıran sanatçı, son albümü 2014 yılında çıkan Daha Derine ile başarıyı yakalamak istiyor.

Yeni albümünde, Gülşen, Harun Tekin ve İskender Paydaş gibi isimlerle çalışan Dalkılıç, albümünün çıkış şarkısı olarak Bu Nasıl Aşk'ı seçti. Söz ve müziği Oğuzhan Koç'a ait olan şarkı, şimdiden beğenildi ve dinleniyor.

Murat Dalkılıç Bu Nasıl Aşk Şarkı Sözleri;

Atacaksan küçük at bari,
yalanları yerim o zaman,
takacaksan ellere koluna bu aşk nasıl derim o zaman
Sevdiğini bildiğini hayatını sildiğimi

Şu bedenden geçtiğimi bir çözemedin sen
Nasıl çekip gittiğini
İnanmadım bittiğine
Seni ilk kez gördüğüme sevinemedim ben

Bildiğin En Derine Gömdüm Aşkı
Kimseler Onu bulamaz
Sende de Yok kimsede de o Yürek
bana bidaha yaşattıramaz

öptüğüm ellerine baktım başka elden bulaşmış gurur
Dönüp bir daha olalım dersen
Adı bir tek arkadaşlık olur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder