24 Mayıs 2014 Cumartesi

Serdar Ortaç İzin Ver Aşkım Şarkı Sözü

Yaz aylarına girdiğimiz şu günlerde, birbirinden ünlü isimlerin albümleri peşi sıra yayınlanmaya başladı. İşte bu isimlerden biri de yaz aylarına damgasını vuran şarkılara imza atan Serdar Ortaç.

Serdar Ortaç'ın Bana Göre Aşk isimli albümü 26 Mayıs Pazar günü müzik marketlerdeki yerini alacak. Albümde toplam 14 şarkı bulunuyor. Bana Göre Aşk Albümünün çıkış parçası ise daha önce sözlerini yayınladığımız Tanrım adlı şarkı. Ayrıca bu albüme aranjeleri ile katkı veren isim İskender Paydaş. Bakalım Ortaç, 2 yıl aradan sonra çıkardığı Bana Göre Aşk isimli albümle başarılı olabilecek mi?

Serdar Ortaç'ın 2014 yılında çıkan son albümünün bir diğer iddialı şarkısı ise İzin Ver Aşkım. Yazımızın devamında İzin Ver Aşkım şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç İzin Ver Aşkım Şarkı Sözleri;

Kolay olmayacak
Hasretini çekmek
Belki o günleri
Çok arayacağım..

Hep aklında kalsın
Seni çok sevdiğim
Kızgın ateşlerde
Yürek dağlayacağım..

Dinlemedin sözümü
Kadere karşı geldin
Hem sevdim, hem sevildim
Aşkına boyun eğdim..

Bana bir kez izin ver aşkım
Sana ait neler var aklımda
Seni sevmek, bütün günahım
En güzel şey, sensin hayatımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder