29 Mayıs 2014 Perşembe

Oğuzhan Koç Dön Özledim Seni Şarkı Sözü

BKM ekibinden tanıdığımız yetenekli oyuncu Oğuzhan Koç, müzisyenliğe de soyundu ve bu işte de oldukça başarılı olacağa benziyor. Daha önceki yıllarda Ferhat Göçer'e Gül ki Sevgilim, Gülben Ergen'e ise Giden Günlerim Oldu gibi unutulmaz şarkıları veren Oğuzhan Koç, artık kendi bestelerini kendisi söylemeyi düşünüyor.

Oyunculuk ile adım attığı sanat camiasına müzisyenlik ile devam eden Oğuzhan Koç'un Dön Özledim Seni isimli şarkısının sözlerini paylaşacağız.

Oğuzhan Koç Dön Özledim Seni Şarkı Sözleri;

Söyle hangi rüzgar aldı seni
Söyle hangi yağmur
İçimde bir fırtına koptu sanki
Dön özledim seni

Oğlum sen gidemezsin uzaklara
Gel bırakma gözleri yaşlarla
Anlamadım ben bu ne yalan dünya
Uyan nolursun uyan

Seneler bu ne çabuk geldi geçti
Seni bekliyorken haberin geldi
O an bu şehir de hüzünlendi
Dön özledim seni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder