17 Mayıs 2014 Cumartesi

Fettah Can Özledim Şarkı Sözü

Beğenilen sanatçı Fettah Can'ın son çıkardığı Yalanlar Cumhuriyeti adlı albümde yer alan bir şarkıdır Özledim. duygusal sözleri ve Fettah Can'ın naif sesiyle anlamlaşan şarkı, dinleyenlerin gönlünde taht kurmuştur. Yaklaşık 18 yıldır müzik dünyasında yer alan Fettah Can, bugüne kadar birçok ünlü isime verdiği şarkılarla tanındı. Sanatçı kendi albümü olan Hazine'yi çıkardı ve sesiyle de bu dünyada var olduğunu gösterdi.

Bugün sizlerle, başarılı eserlerin altına imzasını atan Fettah Can'ın, son albümü Yalanlar Cumhuriyeti'nde bulunan Özledim şarkısını paylaşıyoruz.

Fettah Can Özledim Şarkı Sözleri;

Dışarıdan gördüğün gibi değilim
Bir kez olsun buradan bakmadın
Üzüldüm zannediyorsan şunu bil
Canım yandı geçti çok yakmadın

Yaz gelir içimi sarar aynı telaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar
Dalgalanır deniz ne çıkar Durur yavaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme Acıdan bu sözlerim
Karsımda görsem dolar gözlerim

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme Acıdan bu sözlerim
Karsımda görsem dolar gözlerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder