23 Mayıs 2014 Cuma

Mabel Matiz Aşk Yok Olmaktır Şarkı Sözü

Asıl mesleği diş hekimliği olan Mabel Matiz 2011 yılında çıkardığı ilk stüdyo albümüne kendi ismini verdi. Bu albüm toplam on iki şarkıdan oluşmaktaydı. Asıl çıkışını ise 2012 yılında çıkardığı Yaşım Çocuk albümüyle yakalayan Mabel Matiz, kısa süre içinde kendine özgü bir hayran kitlesi oluşturdu. Bu albümde yine on iki adet şarkıdan oluşuyordu.

2012 yılında yayınladığı son albümünde yer alan Aşk Yok Olmaktır ve Zor Değil şarkıları dinleyenler tarafından çok beğenildi ve sanatçı dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Aşk Yok Olmaktır şarkısının söz ve mzüiği herkesin çok yakından tanıdığı bir isim olan Yıldız Tilbe'ye ait.

Bu şarkı için bir de klip çeken Mabel Matiz, 2014 Ocak ayında yeni single ı Ceylan Ertem ile düet yaptığı Kör Heves adlı şarkıyı dinleyiciler ile buluşturdu.

Mabel Matiz Aşk Yok Olmaktır Şarkı Sözleri;

Çok kararlısın
Kalbimi çıra gibi yakmaya niye
Duvar çekiyorsam
Yanıyorum için için, bitti işim..

Saklar mı yüreğin yüreğimi
İçinin her yerinde
Eski kelimeler
Döndürüyor başımı
Sen söylediğinde..

Korkular, arzular,
Nasıl başım dar
Bilsen şaşarsın yar
Her yerim kördüğüm dolaşık..

İpin ucunu bul çözeyim
Her ayrıntım sayıklıyor
Sükunetim deliliğimden
Aşk yok olmak diyor biri..

Yar ben yokum yok zaten
Ayyaş ruhum sayıklıyor
Her zerrem sende çarpıyor
Aşk yok olmaksa şimdiden..

Yar ben yokum ben de zaten
Bin çalıntı aşk tecrübesi bakıyor gözlerime ah
Soru soruyorsam tuzağına düşeceğim bana günah
Saklar mı yüreğin yüreğimi
İçinin her yerinde..

Eski kelimeler
Döndürüyor başımı
Sen söylediğinde
Korkular, arzular..

Nasıl başım dar
Bilsen şaşarsın yar
Her yerim kördüğüm dolaşık
İpin ucunu bul çözeyim
Her ayrıntım sayıklıyor..

Sükunetim deliliğimden
Aşk yok olmak diyor biri
Yar ben yokum yok zaten
Ruhum depremlere gebe
Sükunetim deliliğimden..

Aşk yok olmak diyor biri
Yar ben yokum yok zaten
Her ayrıntım sayıklıyor
Sükunetim deliliğimden
Aşk yok olmak diyor biri..

Yar ben yokum yok zaten
Ayyaş ruhum sayıklıyor
Her zerrem sende çarpıyor
Aşk yok olmaksa şimdiden
Yar ben yokum ben de zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder