13 Mayıs 2014 Salı

Sinan Akçıl Tabi Tabi Şarkı Sözü

Başarılı sanatçı Sinan Akçıl'ın çok yakında piyasaya çıkacak olan albümünde yer alan tabi tabi şarkısı, şimdiden internette dinlenme rekorları kırmaya başladı.

İlk kez Show Tv'de yayınlanan Hey Canlı programında duyduğumuz Tabi Tabi şarkısı oldukça hareketli, neşeli ve eğlenceli bir şarkı.. Yaza damgasını vuracak şarkılar arasında gösterilen Tabi Tabi şarkısı, Sinan Akçıl'ın bu konuda ne kadar başarılı olduğunun bir göstergesi aslında.

Sinan Akçıl Tabi Tabi Şarkı Sözleri;

Sendeki cesaret bende olsa
korkmaz misin aşk bi uçsa
ölmez misin kalp bi dursa
bilerek beni kaybettin

Dönmüyorum sana her ne olsa
baştan sona her yarışta
bir galip olur
bir de asla kazanamayan birileri

Tabi tabi kim seviyo belli,
sana akıl daha yeni mi geldi
sözlerine koyup attığın o taşlar
kafama diil bak nereme geldi..

Tabi tabi kim ölüyo belli,
sana akıl daha yeni mi geldi
sözlerine koyup attığın o taşlar
canıma diil başka yere geldi

Sana diyorum be heyo heyo
senin bu aşkın uzayıp gidiyor
ayrılırken lütfen sen de bişey deme
kurtulmuş olalım böylelikle

Sana yazık da bana değil mi
kaçıp giden hiç geri gelir mi
duydun işte sen her şeyi

kalp sana atmıyor suç benim mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder