20 Mayıs 2014 Salı

Hande Yener Tebdil-i Aşk Şarkı Sözü

İlk albümünü 2000 yılında çıkaran Hande Yener'in, bu albüme verdiği isim Senden İbaret'ti. Aradan geçen on yıl içinde son albümü de dahil toplam 11 albüme imza atan Hande Yener, zaman içinde kendini oldukça geliştirdi. Bu gelişimin akabinde tarz olarak da değişen Yener, son zamanlarda yaptığı çıkışlar ile gündemden hiç düşmedi.

2012 yılında çıkardığı Kraliçe albümünden sonra epeydir ortalarda görünmeyen Hande Yener, 2014 yazına bomba gibi girecek 24 şarkılık bir albüm hazırladı. Poll Production etiketiyle hazırlanan albüm henüz yayınlanmadı.

Şarkılarına çektiği video kliplerle de dikkatleri üzerine çeken sanatçı, bakalım son albümü için kimlerle kamera karşısına geçecek ve yönetmen koltuğunda kim oturacak.

Hande Yener Tebdil-i Aşk Şarkı Sözleri;

Tebdil-i Aşka çok ihtiyaç var
Zaman seni eskitirken
Duran kaybeder
Herkes bi başka

Duyguyu saklar
Akıllılar sevişirken
Cahil harbeder
İnsan ömrünü ziyan eder mi?

Kendi kendine acı diler mi?
Aşk aşk diye yananlar dururken
Gidip de bir hain sever mi?
Yaptım evet yaptım o bendim

Bi halt edip sevgi dilendim
İşte zamanı geldi hazırlan
Söz senin hadi kullan kalbi
Söyle bana heyecan lazım de

Canıma can lazım de
Duyduğunda kahrolsun
Söyle yüzüne bakaydım de
Seni ben yaksaydım de
Uzak olsun kaybolsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder