26 Mayıs 2014 Pazartesi

Serdar Ortaç Arıyorum Şarkı Sözü

İki yıl önce çıkardığı Ray albümünden sonra geçtiğimiz yıl albüm yapmama kararı alan Serdar Ortaç, iki yıl aradan sonra Bana Göre Aşk isimli albümüyle yeniden müzik piyasasına dönmüş oldu.

Ray albümünde yer alan şarkılarda Üzecek Adam Çok şarkısı, internet üzerinden dinlenme rekorları kırarken, albümün duygusal şarkısı Kalpsizsin'de hatırı sayılır bir dinlenme rakamlarına ulaştı.

Yaz aylarının vazgeçilmez isimlerinden Serdar Ortaç'ın önümüzdeki günlerde konserlerini başlayacağını tahmin ediyor ve kendisine yeni çıkardığı albümde başarılar diliyoruz.

Serdar Ortaç Arıyorum Şarkı Sözleri;

Aşk nereye kadar acı verir ki insana
Yüreğime dokunsa da giderim
Çok çok zaman önce yaraladın huzurumu
Silemedim gururumu, gideyim..

Beni üzen hayatlara
Beni yoran telaşlara
Tutunduğum tüm aşklara inanmıyorum
Ben bıraktığın günü yazıyorum kader diye
Ama zamanlı kalbine güvenmiyorum..

Arıyorum gerçek aşkı masallarda
Arıyorum hayal gibi uzaklarda
Seni nasıl mutlu etsem yetinmezsin
Hayatıma giren en son hata sensin
(Nakarat)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder