20 Mayıs 2014 Salı

Hande Yener İyi Şanslar Şarkı Sözü

Hande Yener'in son albümü Mükemmel henüz yayınlanmadı ancak şimdiden müzik dünyasında konuşulmaya başladı. Sıradışı tarzı ve şarkılarıyla kendine özgü bir hayran kitlesine sahip olan Yener, bakalım son albümü ile yine dinleyenlerini sevindirebilecek mi?

2012 yılında çıkardığı Kraliçe adlı albümünde de Poll Production ile çalışan Hande Yener, bu kez de tercihini aynı yapım şirketinden yana kullandı.

2014 yazına bomba gibi şarkılar ile girecek olan sanatçının bu albümü kariyerinin 12. albümü. Ayrıca merak edilen bir diğer konuda, Mükemmel albümünde yer alan şarkıların kaç tanesi için video klip hazırlanacak. Bunu ilerleyen günlerde göreceğiz.

Hande Yener İyi Şanslar Şarkı Sözleri;

Yalancının mumu gibi yandın yatsıya dek
Bense bir ömür içimde korla yaşadım

öyle bir acı buldum ki tam kalbime denk
Kor oldum söndüm yine yandım

Sabır bir erdemse bende fazlasıyla var
Kararımda güzel ama fazlası zarar

Gitme vakti geldiğinde anlarsın inan
Anladım ben de hoşça kal

İyi şanslar yokluğumda iyi şanslar
Kimine kızar kader kimini alkışlar

Benim içim rahat seni Tanrıya sordum
Ona hesabın var iyi şanslar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder