12 Mayıs 2014 Pazartesi

Betül Demir Tarafsız Kalamıyor Aşk Şarkı Sözü

Betül Demir 25 Eylül 1980 doğumlu pop müziği sanatçısı. Sütçü İmam Üniversitesi Opera Şan bölümü ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden mezun.

Betül Demir'in ilk albümü 2006 yılında çıkan Ayrılığın El Kitabı ismi ile sevenleri tarafından oldukça beğenildi. 2007 yılında kendi eski şarkıları ve 3 yeni şarkısının remix albümünü çıkardı. Son olarak 2008 yılında Seyhan müzikten çıkan Süper isimli albümü ve 2011 yılında Mıknatıs ismini verdiği albümleri yine çok beğenildi.

Sanatçının DMC müzik etiketiyle, 2014 yılında yeni çıkan single albümü Tarafsız Kalamıyor Aşk şarkısının sözleri Sude Bilge Demir ve müziği yine Sude Bilge Demir ile Emirhan Cengiz'e ait.

Betül Demir Tarafsız Kalamıyor Aşk Şarkı Sözleri;

Düşünüyorum uzun uzun
Olan biten çok mutsuzum
Tarafsız kalamıyor aşk
Nerdeysen gel huzursuzum..

Zor olanı yalanı seviyor kalbim
Söz konusu sen olunca susuyor dilim
Ah yanarım yanarım ölürüm ben
Ah haberin yok mu kederimden

Ah bir gelsen sağ salim vay benim halim
Bu kadar mı körsün sen

Düşünüyorum uzun uzun
Olan biten çok mutsuzum
Tarafsız kalamıyor aşk
Nerdeysen gel huzursuzum

Zor olanı yalanı seviyor kalbim
Söz konusu sen olunca susuyor dilim
Ah yanarım yanarım ölürüm ben
Ah haberin yok mu kederimden

Ah bi gelsen sağ salim vay benim halim
Bu kadar mı körsün sen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder