21 Mayıs 2014 Çarşamba

Ferhat Göçer Git Şarkı Sözü

İlk albümünü 2005 yılında çıkaran Ferhat Göçer, kendi ismini verdiği albümü başarılı olunca müzik dünyasına adımını atmış oldu. O günden bugüne toplam altı albüm çıkaran sanatçı, büyük kitlelerin beğenisini kazandı ve kariyerini yükselterek devam etti.

Ferhat Göçer'in Ekim 2013'de çıkardığı Kalbe Kiralık Aşklar albümünde toplamda on bir adet şarkı bulunuyor. Albümün çıkış parçası olan Git şarkısına bir de klip çeken sanatçının bu şarkısının söz ve müziği, Zeki Güner'e ait.

Etkileyici sesiyle, bugüne kadar çıkardığı tüm albümlerde başarıyı yakalayan Ferhat Göçer'e başarılar diliyoruz.

Ferhat Göçer Git Şarkı Sözleri;

Aramızda görünmeyen duvarlar var
Bilmediğim caddeler, bulvarlar
Yabancısın hanidir, söylesem yeridir
Kavuşmuyor hiç dudaklar..

Yavaş yavaş eritiyor bizi bu yalanlar
Bir hesap ki tutmuyor elde kalanlar
Son durak dedi aşk birimiz inmiyor
İzliyor bak uzaktan, uzaklar..

Git hevesini al gel, nefesini al gel
Belki de boğulduğun aşkından git
Tutamam zaten dağ gibi dursam
Kendine bir tünel kazarsın..

Git bana benzeyen ya da benzemeyen
Birini belkide çok seversin
Git ayrılığı kabullendim
Ben seni sen olmadan da severim git..

Yvaş yavaş eritiyor bizi bu yalanlar
Bir hesap ki tutmuyor elde kalanlar
Son durak dedi aşk birimiz inmiyor
İzliyor bak uzaktan, uzaklar..

Git hevesini al gel nefesini al gel
Belki de boğulduğun aşkından git
Tutamam zaten dağ gibi dursam
Kendine bir tünel kazarsın..

Git bana benzeyen yada benzemeyen
Birini belki de çok seversin
Git ayrılığı kabullendim
Ben seni sen olmadan da severim git..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder