16 Mayıs 2014 Cuma

Demet Akalın Ara Verelim Şarkı Sözü

Demet Akalın son albümü Rekor ile müzik dünyasına yeniden hızlı bir giriş yaptı. Bugüne kadar gerek çıkardığı albümler, gerekse özel hayatıyla sürekli gündemde olan Demet Akalın onu sevenleri mahçup etmeyecek güzellikte bir albüme imza atmış. Bugün Akalın'ın son albümünde yer alan Ara Verelim şarkısının sözlerini paylaşıyoruz.

Demet Akalın Ara Verelim Şarkı Sözleri;

Bu aralar pek keyfim yok
Ne olur anla beni
Korkma sakinim
Duruma hakimim..

Gördüğün gibiyim
Talihimde beliriyor
Bazen boşver sen beni
Endişelenme sakinleş..

Artık herşey gayet iyi
Toparlanırım kısa sürede
Tatlım bana birşey olmaz
Bir iki güne herşey düzelir..

Kalbim mühür tutmaz
Beni biraz yalnız bırak
Bir ara ben sana geri dönerim
Olanları bazen akışına bırak..
Bence kısa bir ara verelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder