26 Mayıs 2014 Pazartesi

Serdar Ortaç Aşk mı Lazım Şarkı Sözü

Yıllardır söz yazarlığı ve birbirinden güzel besteleriyle gönüllerde taht kuran Serdar Ortaç, son albümü Bana Göre Aşk'da yer alan Aşk mı Lazım şarkısını yine güzel söylemiş.

Hayranları tarafından hareketli şarkıları daha çok tutulan Ortaç'ın yeni albümü müzik marketlerde ve dijital ortamda yayınlandı. Sözlerini aşağıda bulabileceğiniz şarkı Ortaç'ın albümünde yer alan ve popüler olan şarkılardan sadece biri. Yaza damgasını vuran albümlerin altına imzasını atan Serdar Ortaç'ı 2014 yılında da çok dinleyeceğiz gibi gözüküyor.

Serdar Ortaç Aşk mı Lazım Şarkı Sözleri;

Bana senin gibi ask mı lazım
Ne beni güldürür ne de uyutmaz
Kapına kul köle müptelayım
Bir ömür ağladım bana dokunmaz..

Yalancının birisin sen
Beni hayata küstürdün
Vazgeçmişsin sözünden
Boşuna mı süründürdün

Aklıma gelmedi yazık
Bana ettiğin azaplar
Bu gece evde otur
Diye koyduğun yasaklar

Dinlemem sözlerini
Artık kendime sen gibi yar bulurum
Üzülmem sevdiğim
Belki sensiz mesut olurum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder