27 Mayıs 2014 Salı

Aydın Sarman Unutma Beni Unutma Şarkı Sözü

Seksenler dizisinin ilginç oyuncularından Aydın Sarman. Susmuş karakteriyle gündemde kendisi, yapımcı Birol Güven, rolün sadece susmak dedi ve o da bunu yaptı. Oyunculuk altyapısının olmadığını belirten Aydın Sarman harika bir şarkıya imza attı. Her gece ansızın gelirsin aklıma sen, demir kapıların ardında, bir gün özgürlüğümü alıp, geleceğim sana, sakın ola beni unutma, unutma beni unutma..

İşte bu muhteşem şarkıya imza atan Aydın Sarman, bakalım müzik yaşantısında da başarılı olabilecek mi?

Aydın Sarman Unutma Beni Unutma Şarkı Sözleri;

Her gece ansızın
Gelirsin aklıma sen
Demir kapıların ardında
Bir gün özgürlüğümü alıp
Geleceğim sana
Sakın ola beni unutma

Unutma beni unutma
Sakın ağlama
Unutulunca ölürüm yar…
Hatırla beni hatırla

Her nefes alışında
Güzel günler yakında
Ahhh ben aklımın mahkumuyum
Geldiğim bu yerlerde

Beni herkes unuttu
Ama olsun bari sen beni unutma
Sakın ağlama
Unutulunca ölürüm yar

Hatırla beni hatırla
Her nefes alışında
Güzel Günler yakında
Ahh güzel günler yakında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder