12 Mayıs 2014 Pazartesi

Kenan Doğulu Rica Şarkı Sözü

1974 yılında İstanbul'da doğan Kenan Doğulu, bugüne kadar yaptığı albümler ve yakaladığı başarılar ile adından oldukça bahsetti. Toplamda 13 albümü bulunan sanatçı son albümü Aşka Türlü Şeyler'i 2012 yılında çıkardı.

Albümde toplam 16 şarkı bulunuyor. İşte Rica şarkısı da bu albümde yer alan slow şarkılardan biri.

Sözleri oldukça güzel ve anlamlı olan bu şarkının söz ve müziği Kenan Doğulu'ya ait. Ayrıca bu şarkı ve albümde yer alan diğer tüm şarkılar TTNet Müzik adresinden ücretsiz bir şekilde dinlenebiliyor.

Kenan Doğulu Rica Şarkı Sözleri;

Senden rica etmiştim
Bir tek bunu beklemiştim
Tatlı sözler tükense de
Aşk vadesi bitse de
Saygımız hep kalsın demiştim..

Beni mahcup mu ettin
Sen kimseyi incitmezdin
Zamane aşklarıyla
Günlük telaşlarıyla
Karıştırma beni demiştim..

Ne oldu ne oldu
Bazı şeyler yalan oldu
Ne oldu ne oldu
Bizim nesile ne oldu..

Aşk öyle masum bir şey ki
Öyle narin bir şey ki
Kırmaya korkmalı..

Kalp öyle savunmasız ki
Öyle yorgun düşmüş ki
Elinden tutmalı..

Aşk öyle kutsal bir şey ki
Öyle hassas bir şey ki
Üzmeye korkmalı..

Kalp öyle savunmasız ki
Öyle yorgun düşmüş ki
Elinden tutmalı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder