23 Mayıs 2014 Cuma

Sertab Erener Ben Öyle Birini Sevdim ki Şarkı Sözü

Pop müziğe uzun yıllarını veren ve başrısını çoktan kanıtlamış güçlü ses Sertab Erener son single çalışmasını 2014 yılında çıkardı. Sertab Erener'in son albümünün adı Ben Öyle Birini Sevdim ki şarkısının söz ve müziği pop müziğin duayen ismi Sezen Aksu'ya ait. Ayrıca şarkının düzenlemesi Mustafa Ceceli tarafından yapıldı.

Bu şarkıya bir de klip çeken Erener, 1992 yılında çıkan ilk albümü Sakin Ol'dan sonra tam 12 albümün altına imzasını attı. Klibi Burak Ertaş tarafından çekilen Ben Öyle Birini Sevdim ki şarkısının sözlerini paylaşıyoruz.

Sertab Erener Ben Öyle Birini Sevdim ki Şarkı Sözleri;

Ben öyle birini sevdim ki bir nevi intihardı
Kirpiğine düştüğüm gün ölümüm başladı
Öfkeli, hırçın, kavgacı; ısırgan ve edepsiz ağzı
Geceler kadar karanlık gözleri vardı

Öyle uzak iki tutsak sevişirken ağlardık
Uçtan uça suçtan suça seve, seve yuvarlandık
Ben öyle birini sevdim ki balı ve zehiri vardı
Yara bere içindeydi hala cesarete tapardı

Öfkeli, hırçın, kavgacı; ısırgan ve edepsiz ağzı
Geceler kadar karanlık gözleri vardı
Öyle uzak iki tutsak sevişirken ağlardık
Uçtan uça suçtan suça seve, seve yuvarlandık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder