18 Mayıs 2014 Pazar

Demet Akalın Gurur Duyarım Şarkı Sözü

Demet Akalın'ın Rekor albümünde yer alan şarkıları yayınlamaya devam ediyoruz. Gurur Duyarım şarkısı bu albümün güzel şarkılarından biri. Söz ve müziği Cansu Kurtcu ile Fettah Can'a ait olan şarkıyı Akalın gerçekten güzel yorumlamış.

Toplam 16 şarkıdan oluşan Rekor albümü, Demet Akalın'ın 8. stüdyo albümü. En son albümü Giderli, 2012 yılının Kasım ayında yayınlanmıştı. O zamandan beri sessizliğini sürdüren Demet Akalın nihayet 2014 Mayıs ayında yeni bir albüm ile sevenlerinin karşısına çıktı.

Bakalım bu albüm müzik listelerinde hakettiği yeri bulabilecek mi?

Demet Akalın Gurur Duyarım Şarkı Sözleri;

Nelerden vazgeçtim
Kimleri geride bıraktım
Ne yol kaldı gitmediğim
Ne acı bilmediğim

Kimlere sığındım
Hangi biri şimdi yoldaşım
Kader değil kederdi
Hayatta tek başımayım

Şimdi sen geldin aşkı temize çektin
Bilirim yolda koymazsın beni

Ben yine yerimde yurdumdayım
Seninle ilk aşkımın yaşındayım

Bir düğün ilan et yanımda olmandan
Gurur duyarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder