18 Mayıs 2014 Pazar

Duman Helal Olsun Şarkı Sözü

Sözleri Kaan Tangöze'ye müziği ise Batuhan Mutlugil'e ait olan Helal Olsun şarkısı, Duman Grubu'nun 2011 çıkışlı Canlı albümünün 2. CD'sinde yer alan bir şarkıdır. Grup bugüne kadar yayınlamış oldukları şarkılar ve albümler ile kendine özgü bir hayran kitlesine sahip.

1999 yılında çıkardıkları ilk albümleri Eski Köprünün Altında ile müzik dünyasına giriş yapan Duman, halen Kaan Tangöze önderliğinde çalışmalarını sürdürmekte. O günden bugüne tam on bir albüm ve altı düet albüme imzasını atan grup geniiş kitlelere ulaşmaya devam edecek gibi gözüküyor.

Duman Helal Olsun Şarkı Sözleri;

geceler zehir, geceler kara
uçasım gelir kanadım yorar
yaralar derin seneler kadar
açılın geri..

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşkolsun..

gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye..

geceler benim geceler bana
unutun beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder