19 Haziran 2014 Perşembe

Yonca Evcimik Başkasın Sen Şarkı Sözü

Müzik dünyasına armağan ettiği birbirinden güzel albümlerle, bugüne kadar popüleritesinden bir şey kaybetmeyen Yonca Evcimik, uzun süredir ortalarda görünmüyordu. Sanatçı nihayet çalışmalarını tamamladı ve sevenlerine 10 şarkıdan oluşan Yonca Evcimik 15 ismini verdiği yepyeni albümünü hediye etti.

Sanat camiasında oldukça sevilen Yonca Evcimik'e bu albümde katkıda bulunan isimlerden biri de, ünlü şarkıcı ve söz yazarı Serdar Ortaç oldu.

Alışılagelmiş tarzı ve sempatik tavırlarıyla beğeni toplayan Yonca Evcimik, bakalım 15 ismini verdiği yeni albümünde de başarıyı yakalayabilecek mi?

Yonca Evcimik Başkasın Sen Şarkı Sözleri;

Bu şarkı seni üzmez
Sana bir şey hissettirmez
Sen nerden bileceksin
Ne hissettiğimi ne çektiğimi

Saçma sapan konulara
Kakaladığımı abarttığımı
Düşüneceksin
Her zaman ki gibi

Vazgeçtim yar olmaz senden
Vazgeçtim bir şey olmaz bizden
Vazgeçtim her şeyimden
Anladım başkasın sen

Mahkumdun ya şimdi özgürsün git
Kim kimdir aslında yakında görürsün
Kıyaslarsın kendi için hiç kimse bilmesede
Alda git getirdiğin her ne varsa kalmasın senden sonra
Tamam artık lütfen git

Vazgeçtim yar olmaz senden
Vazgeçtim bir şey olmaz bizden
Vazgeçtim her şeyimden

Anladım başkasın sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder