11 Haziran 2014 Çarşamba

Erkam Aydar Aleme İnat Şarkı Sözü

O Ses Türkiye adlı programla sesini duyuran Erkam Aydar, yarışmadan elenmiş olmasına rağmen, güçlü sesi ve yorumuyla, dinleyenlerin aklında yer edindi. Duygularım ismini verdiği bir de albüm çıkaran Aydar, 8 şarkıdan oluşan albümünün tanıtımını yaptı.

Albümün çıkış şarkısı olarak Allah Allah'ı seçen Erkam Aydar, bu şarkı için bir de klip çekti. Albümde yer alan şarkılardan bir tanesi, İsmail YK'nın Nasıl Mutluluklar Dilerim adlı şarkısı. Hatta bu şarkıda ikili düet yaptı.

Yazımızın devamında Erkam Aydar'ın albümünde yer alan Aleme İnat şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

Erkam Aydar Aleme İnat Şarkı Sözleri;

Çok değiştin bu aralar
Bi sorun mu var..

Yanımda olsan da özlüyorum
Ruhun uzak bana yar..

Beni anladın sandım, yanıldım..
Değişir kaderim umarım..

Yoksa yandım yandım
Elimi bırak hadi yüzüme bak..

Çözüm olur mu sence ayrılmak
Aleme inat yeniden başlasak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder