4 Haziran 2014 Çarşamba

Serdar Ortaç 2014 Bana Göre Aşk Albümü

Uzun yıllardır müzik piyasasının içinde olan ve kendini kabul ettiren Serdar Ortaç, söz yazarlığı besteci kimliği ile de adından sıkça söz ettiriyor. 1994 yılında çıkardığı ilk albümü Aşk İçin, hemen ardından 1996 yılında çıkardığı Yaz Yağmuru adlı albümleri ile müzik dünyasına adımını atan ünlü sanatçı, bugüne kadar toplam 11 albüme imza attı.

Yayınladığı her albümde, o döneme damgasını vuran bir kaç şarkı bulunan Serdar Ortaç, zaman içerisinde sahne performansını ve tarzını da bir nebze olsun değiştirdi.

2012 yılında müzik piyasasına sunduğu Ray albümünden, günümüze kadar sessizliğini koruyan Serdar Ortaç, 2014 yılında dinleyenlerini sevindirdi ve Bana Göre Aşk adlı bir albüm çıkardı.

Bugün Serdar Ortaç'ın son albümü Bana Göre Aşk'da yer alan tüm şarkıların bir listesini paylaşacağız. Liste üzerinden albümde yer alan şarkıların sözlerine ulaşabilirsiniz.

Serdar Ortaç 2014 Bana Göre Aşk Albümü Şarkıları;

01 - Serdar Ortaç > Tanrım
02 - Serdar Ortaç > Bana Göre Aşk Yok
03 - Serdar Ortaç > Bereketsiz
04 - Serdar Ortaç > Acılarımız Bir
05 - Serdar Ortaç > Hasret
06 - Serdar Ortaç > Şantaj
07 - Serdar Ortaç > Aşk mı Lazım?
08 - Serdar Ortaç > Unutursun
09 - Serdar Ortaç > İzin Ver Aşkım
10 - Serdar Ortaç > Aklım Kalbime Dost
11 - Serdar Ortaç > Sefa
12 - Serdar Ortaç > Bilmediğim Yerlerdesin
13 - Serdar Ortaç > Arıyorum
14 - Serdar Ortaç > Kadınım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder