1 Haziran 2014 Pazar

Sıla Merhabalar Şarkı Sözü

Sıla yeni çıkardığı Yeni Ay albümüyle beklentileri fazlasıyla karşıladı ve müzik listelerinde hızla yükseldi. Şu sıralar en çok satanlar listesinde Demet Akalın'dan sonra 2. sırada yer alan Sıla, yükselişini sürdürecek gibi gözüküyor.

Bugün sözlerini paylaşacağımız şarkının söz ve müziği Sıla'ya düzenlemesi ise albümde yer alan çoğu şarkının düzenlemesini yapan Efe Bahadır'a ait.

Sıla Merhabalar Şarkı Sözleri;

Gözün aydın, hayranım sana, gidemiyorum,
Canımı yaksan boş..
Git desen çoktan laf..
Aşığım sana, gidemiyorum..

Güzelleştim, kedere selam,
Kırgınlıklar sırra kadem,
Meğer aşk var ve buradaymış,
Merhabalar..

Yalnızlık masum sinemalar.
Gözün aydın, hayranım sana, gidemiyorum,
Canımı yaksan boş..
Git desen çoktan laf..

Aşığım sana, gidemiyorum.
Güzelleştim, kedere selam,
Kırgınlıklar sırra kadem,
Meğer aşk var ve buradaymış,
Merhabalar..

Yalnızlık masum sinemalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder