11 Haziran 2014 Çarşamba

Erkam Aydar Ankara mı İstanbul mu Şarkı Sözü

Kısa süre önce katıldığı O Ses Türkiye adlı programdan elenmesine rağmen, oldukça beğenilen bir şarkıcı haline gelen Erkam Aydar, Duygularım ismini verdiği ilk stüdyo albümünü çıkardı. Albümün çıkış parçası olarak Allah Allah'ı seçen Aydar, bu şarkı için bir de klip çalışmasının altına imzasını attı.

Emanet şarkısının akustik versiyonu sayılmazsa, toplam yedi şarkıdan oluşan albüm, müzik severlerin beğenisine sunuldu. Yorumculuk yeteneği üst düzey olan Erkam Aydar, bakalım bu albüm ile beklediği noktalara ulaşıp, müzik dünyasında kalıcılığını sürdürebilecek mi?

Erkam Aydar Ankara mı İstanbul mu Şarkı Sözleri;

Aşk dediğin
Para bulmak
Ziyan oldum bu yollarda
Harca harca bitmez dedin
Kul olmuşsun sen paraya

Ankara mı İstanbul mu?
Bu sevdanın adı bu mu?
Yine gittin buldun onu
Biliyorum ben bu sonu
Kuyruğuna baka baka
Yine geldin İstanbula
Söylemiştim kız ben sana
Haydi yavrum Ankaraya

Havada su Ankarada
Mutlu musun oralarda?
O baktığın tren kaçtı
Haydi yavrum bak dalgana

Ankara mı İstanbul mu?
Bu sevdanın adı bu mu?
Yine gittin buldun onu
Biliyorum ben bu sonu
Kuyruğuna baka baka
Yine geldin İstanbula
Söylemiştim kız ben sana
Haydi yavrum Ankaraya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder