5 Haziran 2014 Perşembe

İrem Derici Bensiz Yapamazsın Şarkı Sözü

İrem Derici kısa zaman önce girdiği müzik dünyasına, Sevgi Olsun Taştan Olsun, Zorun Ne Sevgilim gibi şarkılar kazandırarak hızlı yükselişini sürdürdü.

Kısa zamanda kendine has bir hayran kitlesinin sahibi olan Derici, son single ını geçtiğimiz günlerde çıkardı. Bugün sizlerle, İrem Derici'nin müzik dünyasına adım attığı ilk şarkı olan Bensiz Yapamazsın'ın sözlerini paylaşacağız.

İrem Derici Bensiz Yapamazsın Şarkı Sözleri, 

Bensiz yapamazsın yalnız kalamazsın
Bence geri dönsen bu son bahar
Vurdun beni yordun olsun ama kalbim
Durgun deli bu aralar

Masada boş kadehler
Elimde bir çerçeve
Olmayan resmine ağlıyorum
Kolaysa gel sen unut..
Bana can verir umut

Seninle gelen günü bekliyorum
Masada boş kadehler
Elimde bir çerçeve
Olmayan resmine ağlıyorum
Kolaysa gel sen unut

Bana can verir umut
Seninle gelen günü bekliyorum
Madem gidecektin yorgun düşecektin
Keşke daha önce yok deseydin
Bir gün geri dener derken ömür biter
Zaten ölümdü geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder