10 Haziran 2014 Salı

Daft Punk Within Türkçe Çeviri Sözleri

Fransız müzik grubu Daft Punk elektronik müzik yapan, 1990'lı yıllara damgasını vurmuş bir müzik grubudur. Yüzlerine geçirdikleri maskeler ile kliplerini çeken ve sahneye bu şekilde çıkan iki kişiden oluşan grubun, her bir şarkısını ayrı ayrı isimler seslendirmektedir.

1997 yılından günümüze kadar 4 ayrı albümün altına imza atan grup, kendine has bir hayran kitlesinin de sahibi.

Bugün Daft Punk'ın sevilen şarkılarından Within'in türkçe çeviri sözlerini paylaşacağız.

Birçok şey var
Hatırlayamadığım
İçimde bir dünya var
Açıklayamayacağım
Keşfedilmeyi bekleyen odaları var
Fakat tüm kapıları aynı
Kayboldum, ismimi bile hatırlayamıyorum

Aradım, bazı zamanlar
Birilerini
Şimdi bilmeliyim
Lütfen söyle ben kimim

Aradım, bazı zamanlar
Birilerini
Şimdi bilmeliyim
Lütfen söyle ben kimim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder