11 Haziran 2014 Çarşamba

Erkam Aydar Duygularım Şarkı Sözü

O Ses Türkiye yarışması ile şöhreti yakalayan Erkam Aydar, yarışmadan elenmiş olmasına rağmen, kısa süre içerisinde kendi hazırlaıdğı ve 8 şarkıdan oluşan Duygularım isimli albümünü dinleyenleri ile paylaştı.

Albümde İsmail YK'nın da katkıda bulunduğu ve Aydar ile düet yaptığı bir şarkı da bulunuyor. Güçlü sesi ve yorum yeteneği ile kısa süre içerisinde bir çok kişi tarafından çok beğenilen Erkam Aydar bakalım yükselişini sürdürebilecek mi

Erkam Aydar'a bizde, çıktığı bu yolculukta başarılar diliyor ve müzik piyasasında kalıcı olmasını diliyoruz..

Erkam Aydar Duygularım Şarkı Sözleri;

Yanında olamasam da
Sesini duyamasam da
Sen benden gitmiş olsan da
Seviyorum hala seviyorum..

Özlüyorum seni
Bitiremedim bendeki seni
Seninle hayatımı yaşamak isterken
Yalancı hayata katlandım derken
Sonumu bir mezartaşı beklerken
Neden acı, neden acı, neden ihanet..

Duygularım darmadağın anlayamazsın
Bendeki kalp sende olsa taşıyamazsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder