10 Haziran 2014 Salı

Sibel Can Kış Masalı Şarkı Sözü

Sibel Can 2012 yılından beri koruduğu sessizliğini bozdu ve 2014 yılının ilk aylarında Galata ismini verdiği albümünü hayranları ile buluşturdu. uzun bir müzik kariyerine sahip olan başarılı sanatçı, son albümünde bir çok ünlü isim, besteci ve söz yazarıyla çalışma şansı buldu.

Özenle hazırlanan albüm DMC etiketi ile yayınlandı ve yayınlandığı ilk günlerden bu yana severek dinlendi. Kendine has tarzıyla yaz aylarına girdiğimiz bu günlere damgasını vuracağını düşündüğümüz albümde toplam 11 şarkı bulunuyor. Bugün sizlerle Sibel Can'ın son albümü Galata'da yer alan söz ve müziği Adem Gümüşkaya'ya ait Kış Masalı adlı şarkıyı paylaşacağız.

Sibel Can Kış Masalı Şarkı Sözleri;

Gözyaşım kederden miydi yarim
Çektiğim kaderden miydi
İçtim hep ona sarıldım yarim
Tek dostum kadehler miydi ?

Adını dağlara yazdım yarim
Buğulu camlara kazdım
Kışın masal dinlemek zor yarim
Hem ağladım hem anlattım..

Gülmeyen gözler ıslaktı yarim
Benim hayalim vuslattı
Seni sensiz yaşamak zor yarim
Beni de Allah yarattı..

Aşka tövbe etmek de zor yarim
Bir daha böyle sevmekte
Ömrümde bir kere yandı kalbim
Bu canı sana vermekte..

Özledim gitme deseydin yarim
Bırakma etme deseydin
Şimdi ardıma bakmazdım yarim
Elini tutabilseydim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder