4 Haziran 2014 Çarşamba

Aydilge Aşk Paylaşılmaz Şarkı Sözü

1997 ve 2002 yıllarında çıkardığı iki kitabıyla tanınan Aydilge; yazar, müzisyen ve söz yazarıdır. Küçük yaşlardan beri gitar çalan Aydilge 25 Haziran 1985 doğumlu.

2006 yılında Küçük Şarkı Evreni, 2009 yılında Sobe ve 2001 yılında Kilit gibi albümler ile müzik dünyasına adımını atan sanatçı albümlerinde yer alan tüm şarkıların söz ve müziklerini kendisi yapıyor.

Bugün sözlerini paylaşacağımız Aşk Paylaşılmaz isimli şarkı, Aydilge'nin son yayınladığı albüm olan ve 2013 yılında çıkan Yalnızlıkla Yaptım albümünden bir parça.

Aydilge Yine Aşk Paylaşılmaz Şarkı Sözleri;

Aşk paylaşılmaz
Anlatsan anlaşılmaz
Yine yandım
Yok olmaz buzlara sarsan da soğumaz
Yine yandım

Tutulmaz ay bile böle tutulmaz
Yine yandım
Sorulmaz, ah niye ben diye sorulmaz
Sana doğmuyor ya güneşim

Ah neyleyim,
Ben bittim
Doğmuyor ya güneşim ah neyleyim
Sen gittin
Kalamadın öyle
Ah benle
Kalamadın öyle

Dert bende
Yaralarım öyle çok yerde
Kalamadın öyle kalamadın
Kalamadın öyle
Ah benle

Kalamadın öyle
Dert bende
Yaralarım öyle çok yerde
Yapılır mı böyle, sen söyle

Aşka söyle, aşka söyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder