22 Ocak 2015 Perşembe

Fatih Ürek - Depresyondayım



 Fatih Ürek - Depresyondayım  Şarkı Sözü
Bugün evden cikmadim,
Telefona bakmadim,
Cok yedim cok agladim arandim,
Bir sigara daha,
Saclarimi taradim dudagimi boyadim,
Giydim giydim cikardim begenmedim,
Güzel olmadim
Depresyondayim unutuldum,
Aldatildim,
Sevgilimden ayrildim,
Cok yalnizim,
Kimseye kizamadim,
Kimseye küsemedim,
Sonunda kendime küstüm,
Sonunda hayata,
Düsündüm banka soymayi,
Uluorta soyunmayi,
Hayatimdaki herkesi vurmayi,
Affedin depresyondayim,
Depresyondayim unutuldum,
Aldatildim,
Sevgilimden ayrildim,
Cok yalnizim,
Düsündüm banka soymayi,
Uluorta soyunmayi,
Hayatimdaki herkesi vurmayi,
Affedin depresyondayim,
Depresyondayim unutuldum,
Aldatildim,
Sevgilimden ayrildim,
Cok yalnizim,









fatih ürek depresyondayım dinle, fatih ürek şarkıları, fatih ürek yeni şarkısı, fatih ürek depresyondayım şarkısı, depresyondayım unutuldum şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder